Wednesday, June 13, 2007

New bag and sweater

Hope you readers are doing fine out there.
Today I like to show you my new bag, that I made of an old skirt. On a local market I purchased a red linen skirt, but it was too big for me. So I had to make a bag. To give it a little more interest I added crochet flowers and laces.


Heute zeige ich euch meine neue Tasche. Auf dem Markt hatte ich mir ein Leinenkleid gekauft, dass mir aber leider zu groß ist. Verziert ist die Tasche mit Borten und Häkelblumen.









My other finished project is a sweater. This is my own pattern and it fits better than I expected.


Mein anderes fertiges Projekt ist ein Mohairpulli. Den Schnitt habe ich selbst entworfen und berechnet. Zu meinem Erstaunen passt der Pulli viel besser als erwartet.








No comments:

Post a Comment

Thank you so much for leaving comments - I enjoy reading every single one of them.
Vielen Dank, dass du dir die Zeit genommen hast, einen Kommentar zu hinterlassen. Ich freue mich über jeden Kommentar.