Saturday, February 23, 2013

Knitting project bag

After sewing several drawstring pouches and giving them all away it was time for my own big project bag.
I used this tutorial again and am happy with how it turned out. I added a little pouch and a tissue pouch.
The fabric is "noteworthy"  from Sweetwater by Moda. I added  grey linen fabric and a matching green kona fabric for the lining.

Nachdem ich mehrere Beutel für Freunde genäht habe, musste jetzt einer für mich her. Ich habe ihn nach diesem tutorial genäht.
Der blaue Stoff ist "noteworthy" von Sweetwater ,Moda .


_DSC0019

_DSC0039

Containing my newest knitting project, the "driftwood" sweater.
Inhalt: Mein neuestes Strickprojekt der Driftwood Pullover.

_DSC0035

_DSC0037


Ein Tatüta darf nie fehlen.

1 comment:

  1. Ein wunderschönes Set! Da macht das Stricken ja gleich noch mehr Spaß :)

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving comments - I enjoy reading every single one of them.
Vielen Dank, dass du dir die Zeit genommen hast, einen Kommentar zu hinterlassen. Ich freue mich über jeden Kommentar.