Friday, March 22, 2013

H and H Cologne, H und H in Köln



Like last year I could visit the H and H Fair in Cologne. Here all the major Companies show their newest fabrics, notion, wool , sewing machines and more. You get to meet very nice people and this year Marie came with me and took many pictures. Hop over to her blog andread her post.


Auch dieses Jahr hatte ich wieder das Vergnügen auf der H und H Messe für Handarbeit und Hobby in Köln zu sein. Hier sieht man die neuesten Trends auf dem Handarbeitssektor. Ich versäume es nie zum Stand von Seven Islands Fabrics zu gehen und dort die neuesten Kokka/ Echino Stoffe anzuschauen.
Marie hat mich dieses Jahr begleitet und darüber gebloggt.




IMG_0538



IMG_0531

No comments:

Post a Comment

Thank you so much for leaving comments - I enjoy reading every single one of them.
Vielen Dank, dass du dir die Zeit genommen hast, einen Kommentar zu hinterlassen. Ich freue mich über jeden Kommentar.