Monday, April 1, 2013

Easter and Snow Ostern im Schnee



This was how my garden table looked like Easter sunday.

So sah unser Gartentisch am Ostersonntag aus:


_DSC0055

This was our view:


_DSC0056

On Easter Monday ( yes, Germans have a special Easter Monday Holiday), we took a tour to the Harz Mountains.

Ostermontag haben wir einen Ausflug zum Ravensberg im Harz gemacht.

IMG_0594



These are presents for my daughters. I made each of them a set of potholders with a matching kitchen towel. The towels were a birthday gift from my MIL . The fabric is " baking bunnies stripe from Timeless Treasures . I bought it at the Pink Chalk Studio.

Für meine Töchter habe ich Topflappen und ein passendes Handtuch genäht.  Die Handtücher hatte mir meine Schwiegermutter zum Geburtstag geschenkt und ich habe sie mit dem süßen Stoff Baking Bunnies von Timeless Treasures verziert. Die Stoffe habe ich beim Pink Chalk Studio gekauft.


IMG_0578

My hubby got this bunny as an easter present. We bought it at the H&H fair. You see the bunny traveling by train to Hamburg.

Mein Mann hat diesen handgestrickten aber gekauften Hasen bekommen. Ihr sehr ihn hier auf der Fahrt nach Hamburg.

IMG_0548



No comments:

Post a Comment

Thank you so much for leaving comments - I enjoy reading every single one of them.
Vielen Dank, dass du dir die Zeit genommen hast, einen Kommentar zu hinterlassen. Ich freue mich über jeden Kommentar.