Tuesday, September 24, 2013

On Vacation in Denmark

During vacation time I didn't post anything on my blog. At least I want to share some pictures now:


In der Ferienzeit habe ich keinen Post geschrieben. Einige Bilder aus dieser Zeit zeige ich hier:



 
Beach in Denmark, Blokhus



You can go by bike and by car to the beach and even take long bicycle  rides.

Am Strand darf man mit Autos und Fahrrädern fahren. Auch Radtouren sind  dort möglich.





Our yarn bombing from last autumn was still there. It faded just a little bit.

Unser Yarn bombing vom letzten Herbst war noch dart. Es ist nur ein wenig ausgeblichen.




Lion in front of a pharmacie.

Löwenskulptur vor einer Apotheke.



Day trip to Göteborg, Sweden.  We bought M&M's on the ship.
Auf dem Schiff nach Göteborg, Schweden. Lecker M&M's.


Göteborg, Harbor.
Göteborg, Hafen



 A walk in Göteborg.
Spaziergang in Göteborg.



Window decoration








 Second hand shop in Göteborg.







Display of 22 Kitchen Aid machines in a store in Denmark. All different colors.

Ausstellung von 22 Kitchen Aid Maschinen in einem Geschäft in Dänemark. Jede hat eine andere Farbe.





I have the fourth machine from the left called "candy apple".

Ich habe die vierte Farbe von links, "candy apple". 



1 comment:

  1. Der Kitchenaid-Regenbogen war wirklich toll. Schade, dass so ein Urlaub immer so schnell vorbei ist.

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving comments - I enjoy reading every single one of them.
Vielen Dank, dass du dir die Zeit genommen hast, einen Kommentar zu hinterlassen. Ich freue mich über jeden Kommentar.